Glädjerus

Den här dagen har vart så sjukt jävla bra. Skippade idrotten och var i skolan till halv 2 (lång sovmorgon), var skitkul naturvetenskap-lektion, marie  (läraren) ebrättade om en övergiven älgkalv de fått som familjemedlem. Den var med dom när de satt o fikade i trädgården, kom in i deras hus och la sig i deras soffa. Men en dag när hon skulle ut och hämta ved stod den och stirrade läskigt på henne. Hon blev rädd och gick in i en liten gäststuga de har bredvid veden och stängde dörren.  Sedan såg hon att älgen följt efter henne och stod och stirrade på henne genom fönstret. Då vägrade hon att gå ut tills den var borta så de var tvungna att skjuta den. 

Jag hade dött av skräck. Jag är så jävla skraj för älgar! Hua! 

Efter naturkunskapen hade jag det fruktade psykologiprovet som gick hur bra som helst, hann precis med bussen och åkte ner på stan och köpte ett par byxor som satt helt perfekt! Ett par svarta dr,denim jeans. Billiga var dom cokså. Det är så det ska vara att shoppa, när man känner tillfredställelse i provrummet för att kläderna sitter perfekt. Sann lycka, YEAH!

Åkte hem och vilade lite innan dansen. Den gick jättebra var en rolig lektion, alldeles för mkt folk bara! 

Var barnvakt åt kalle o martin när jag kom hem, dom är så jävla grymma! hahah helt sjukt mysiga ungar!


Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen (:

Jag behövde verkligen en dag fylld av glädjerus. Tack! 


Kommentarer
Postat av: my

Haha! jaaa, jag tycler om att ha outfits! du ska se hotpants-brudarna på mitt friskis, Jag och Linnéa lskar dom! träna med mig någon gång!

2006-01-19 @ 23:10:42
Postat av: my

Yessssssssssssssssss! (Napoleon)

träna med mig runt foo fighters? eller kommer ni bara hit och sticker? Var med mig på fredagen i skolan!!!

2006-01-19 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback