Kallt.

Helgen har varit kanon. Fredagen var den roligaste kvällen på länge. Erik och jaylo  var här och vi hade tv-spels turnering, de blev spöade som fan i soul calibur och i början på super smash, men sedan fick jag stordäng :P 

Sedan åkte vi till max mitt i natten och käkade hamburgare och glass. Underbar och rolig kväll som jag verkligen behövde. 


Lördagen ägnades åt jobb. Det var roligt, kunderna var snälla och söta. På kvällen kom Nette hit, vi låg i min säng och snackade skit innan vi åkte till Mats. Kvällen där var mycket trevlig. popsnöre!

Mats skjutsade hem oss i hans äckligt sjukt as jävla snygga bil, en två-sitsig cab. Jag och Nette fick sitta lite på varann, vi blev sne. (:


Idag har jag varit skitduktig och pluggat hela dagen typ. Har dock sjukt mycket ångest över skolan fortfarande.   Jag har också varit galen bilförare vid coop! Jag fick göra en konstig usväng och backa mitt i vägen o köra över en snödriva för att jag och mamma är sämst på att läsa vägskyltar xD




Jag har blivit besatt av pengar. Tänker bara på det typ.


Imorgon börjar dansen. Äntligen! 


Kommentarer
Postat av: myyyy

här får du lite PEPP PEPP PEPP från mig!

Postat av: Anonym

känner att det bara är jag som kommenterat i din blogg! tack! visst är bikinin fin?! ehm, den går at beställa från hemsidan, typ under fliken "H&M Rowell club"

2006-01-16 @ 20:36:41
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback