Look how the stars shine for you

Idag kom tröttheten ikapp mig efter min hektiska vecka. Min kropp är helt slutkörd och jag känner mig helt förstörd, haha! Lite kul är det faktiskt.
Baletten var hur kul som helst idag, tempot är lite högre än förra året, men det är bara bra! Var så otroligt trött i benen bara, så dom började skaka som fan.

idag har jag köpt en ny stylingprodukt till mitt hår som ska fixa fram mina lockar. Duschade nyss och provade den efter och den är gudomlig! Nu älskar jag mitt hår igen (:

Om jag överlever nästa vecka kommer jag bli lycklig. Men det är klart jag gör, det känns bättre med båda proven nu så det ordnar sig.

Om 2 veckor är det Foo Fighters! Det kommer bli så sjukt underbart. jag längtar!
Ska verkligen börja fotografera mer. Nu när jag har foto måste jag uttnyttja fotolabbet till max.

Jag måste skärpa mig. Jag måste ge mig själv mer tid för mig själv, annars funkar det inte.

Kommentarer
Postat av: Zäta

hej sweet! nu är jag här också!
coolt att du bloggar! :D du får lära mig lite sen!
och jag är sjukt avundsjuk på att du får gå på FooFighters! ;)
puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback