Trött

Jag är så otroligt trött. Tanken av att skolan börjar imorn får mig att vilja gå till sängen, dra täcket över huvudet och vakna lagom till påsk.

Känner mig helt groggy efter en tupplur på soffan. Hur ska jag klara av att börja skolan igen och att passa tider? Dessutom har jag en massa plugg som väntar. Men jag är duktig, jag började på psykologin idag och vi ska göra ett pluggschema inför veckan. Sen har jag bara rapporten att göra klart. Eftersom jag varken har dans eller friskis den här veckan. Imorgon börjar även min diet igen som jag tagit uppbehåll från under lovet. jag ska satsa på att få en liknande kropp som hon i rosa kläder som dansade chacha på "let's dance". Men jag är påväg! 

Igår körde jag slut på mig själv totalt på gymmet, det var grymt skönt, så jag har faktiskt lite träningsvärk idag (: 

Fan vad jag längtar till måndag, då börjar dansen! :D 

Så nu är det dags för mig att börja bli lite glad igen och sluta sura. 

Köpte en ny foundation idag och fick den 35 spänn billigare (: det kändes bra. 

Skönt att man har lite sovmorgon imorn iaf! Ska åka in till multimedian iaf och redigera min film. Vill göra något åt mitt hår Funderar på att sätta in nån slinga med löshår i nån kul färg, typ lila eller röd. Ska kolla vad som passar min hårfärg. 

ALDRIG MERA GODIS! Har magvärk efter den vidriga påsen. Det är bara mörk choklad som gäller i mitt liv framöver. <3 

Simning imorn på idrotten.. "yippie.." 


Kommentarer
Postat av: My

heej tussyyyy! vad blev det för foundation? FOO FIGHTERS FOO FIGHTERS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback