Skadat hår och hård träning

I lördags var det dags för hårfärgning, den här gången blev det lite blonda slingor. Resultatet blev otroligt snyggt faktiskt, jag är mycket nöjd. Tyvärr blev inte mitt hår så vidare glad åt blekningsmedlet och är grymt slitet. Ska klippa av allt det slitna och införskaffa ett överlevnadskit för de stackars resterna som för tilfället tappert kämpar för sitt liv.

 Jag och Miranda tog äntligen tag i asos-beställningen i söndags, så förhoppningsvis kommer beställningen fram innan fredag. Frakten var dyrare än jag trodde, det var lite synd men förhoppningsvis värt det. Ska bli spännande att se hur allt sitter och hur det ser ut i verkligheten.

I morse var jag extremt duktig och tog en joggingtur + en jävla massa styrketräning när jag kom tillbaka. Blev positivt överaskad av att konditionen var rätt så bra, way to go. (:

Bara en vecka kvar till sthlm nu! Ska bli så otroligt roligt att få shaka loss med Bounce igen.

Nej, nu blir det Desperate Housewives innan jag ska cykla iväg till jobbet.

Dagens låt: Nada Surf - If you leave


Kommentarer
Postat av: You know you love me

If you leave, don't leave now. Please don't take my heart away. Promise me, just one more night, then we'll go a seperate way.

Postat av: Part

Du är länkad.

2006-07-30 @ 13:17:43
URL: http://partofastory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback