En för tidig födelsedagspresent.

Jag borde inte få släppas lös i ett köpcentrum med ett kreditkort. Idag blev det riktigt farligt och jag kunde inte låta bli att köpa ett par nya skor som jag kan förstöra på Hultsfred och Arvika. Jag lyckades stå emot det frestande linnet på vero moda, när jag gjorde om priset till ölburkar. Man är tvungen att tänka på det viset såhär innan Hultsfred. När jag som hastigast gick förbi Carlings fick jag syn på den. Den hängde där på en galje och det riktigt lyste om den. Jag pratar om den vackraste skjortan jag någonsin sett och den skulle bli min, min och bara min.
Mamma såg chansen att hitta en vettig födelsedagspresent till mig, så hon betalade underverket medan jag stod och flinade glatt brevid.

Att gå runt i köpcenter och shoppa är den sanna lyckan. Jag får aldrig nog.
Materialist? Det kan du ge dig fan på att jag är. 

Dagens låt: The Thrills - Hollywood kids
 

Kommentarer
Postat av: you know you love me

That shirt was something!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback