Geografikunskaperna rockar.

Jag och pappa sitter och kollar på fotboll, det är Argentina - Holland som spelar. Då kommer jag först med den smarta kommentaren:
- Visst ligger Argentina i Spanien?
Pappa himlar med ögonen och förklarar vart det ligger för en väldigt förvånad Tammy.

Sedan säger jag:
- Men vadå, ligger inte Paraguay i Afrika, det har jag alltid trott!
Pappa kan inte annat än att skratta åt mina fina geografikunskaper. Geografi är definitivt inte min starka sida, men det tillhör min charm.

Ikväll har jag ritat min kommande tatuering. Jag kommer att bli så het!


Kommentarer
Postat av: You know you love me

Lika som bär... Du har nog inte hört historien om Bulgariens huvudstad?

Postat av: Cimsan

Du och My:s kunskaper i geografi är ungefär lika tror jag...

2006-06-22 @ 17:55:08
URL: http://cupcakelover.blogg.se
Postat av: Linn

... eller den om att my tror att Litauen är Sveriges största sjö :)

2006-06-22 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback