-86

  _Rikku's Förhörsfrågor

1. Varför åkte du in?
svar: För att jag gick loss med en k-pist på stan
2. Vilken av fångarna hatar du mest?
svar: Gud
3. Vilken av fångarna gillar du mest?
svar: Satan
4. Vilket gäng är du mest aktiv i?
svar: Det vet jag inte
5. Bästa gömstället?
svar: Uppe i taket
6. Funderar du på att rymma?
svar: Nej jag trivs här hos min psykkompisar
7. Vilka väntar på dig när du kommer ut?
svar: ´Clownen
8. Har du respekt för vakterna?
svar: Nej knappast
9. Favoritdryck?
svar: Sprit
10. Vänster eller Höger?
svar: jag är högerhänt
11. Vad är det första du ska göra när du kommer ut?
svar: Skära halsen av en korvgubbe
12. Värsta känslan?
svar: Missa bussen
13. Bästa känslan?
svar: Komma i tid till bussen
14. Vad är viktigast, familjen eller dina kompisar?
svar: vad är det?
15. Vad är ditt motto med livet?
svar: Meningen med livet är att man ska dö
Hittade detta otroligt roliga frågeformulär jag skrev för 3 år sedan. Läs och njut!






Kommentarer
Postat av: My - you know you love me

uuh!! Hemskt formulär! No! Love?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback