-90 dagar

Det var riktigt kämpigt att komma upp imorse, la mig alldeles för sent. Masade mig till textlektionen där jag var den enda eleven (!?) jag och lena snackade hästar och jag fick världens återfall. Suck. Hoppas min lilla Cockie har det bra i Uddevalla.
Förmiddagen fortsatte med kladdkaka och mystiska besök i vårt _lilla_ redaktionsrum.

Under resten av tiden i skolan kämpade jag på med mina foton i det mörka, läskiga fotolabbet och somnade i biblioteket ca 5 ggr när jag försökte plugga. Jag fick en massa läskiga hallucinationer och trodde jag var hemma, men sen var jag tydligen i skolan och allt blev väldigt fel. Som tur var ringde Malin och räddade mig med att säga att det var dags att gå till bussen. 
Det var en rolig bussresa hem till malin. Vi pratade om Hultsfredminnen och Malin sa att vi måste packa med en massa kondomer till mig (på skämt). Ungen som satt framför oss vände sig förskräckt om och stirrade skräckslaget på mig. Det var en väldigt rolig syn, som vi skrattade mycket åt.

Väl hemma hos Malin fikade vi och planerade inför Hultsfred. (Ja, vi vet att det är på tok för tidigt men vi måste planera vår jävla ekonomi och ha något att längta efter som tar oss upp på mornarna.) Vi gick till och med så långt att vi började på en packlista och planerade alkoholen. Många listor blev det.  

Efter det skulle vi göra omeletter och jag ville visa Malin hur värdelös jag är på det, men på något väldigt konstigt sätt blev det den finaste omeletten jag någonsin gjort! Haha (:

Balett-träningen gick fint, vi var så duktiga men vi fick svåra smärtor i knäna av alla pliéer och hopp. Blä.

För tillfället lider jag av svår längtan efter Hultsfred. Sommaren kommer bli så sjukt bra.
Nu ska jag duscha och sen kolla på oc!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte den enda som lider utan hultsfredlängtan! Efter gårdagen går jag runt i min egna lilla värld och tänker på hur kul det kommer att bli! Jag kom på en till grej till våran packlista. en HINK! Vi kan hälla kallt vatten i den och lägga diverse dryder i den så dom kanske går mer åt det kalla hållet än det pissljumna! Smart va?

2006-03-17 @ 16:29:47
Postat av: my

Ååhhh!! Jag pratar om Hultsfred hela tiden!!

2006-03-18 @ 00:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback