Pengar pengar pengar

Kan det bli den 27:de nu så jag kan få min lön? Jag måste ha pengar. Nu.
Idag såg jag världens sötaste blus på Indiska som ska inhandlas. Om någon vet var man kan köpa svart-vit randiga knästrumpor förutom på bikbok får ni gärna tipsa!
jag vill beställa sjukt mycket saker från asos.
Jag tror seriöst att det går att köpa pengar. Om jag skulle bli ekonomiskt oberoende för resten av mitt liv är jag tvärsäker på att jag inte skulle ha några bekymmer alls. Bara man inte blir för besatt av sina pengar tror jag definitivt det skulle funka. Man kan ju vara en bra människa ändå och ha vänner. Kanske.

Idag såg jag även underbara bronsfärgade vagabond skor med en lagom klack. Ha-begäret stiger inom mig och jag funderar allvarligt på att porta mig själv från stan och klädaffärer innan något dumt sker. Jag har iaf börjat lämna plånboken hemma så jag inte gör slösaktiga köp i onödan.

Veckorna går sjukt fort nu och det är inte långt kvar.
Hold on!

Kommentarer
Postat av: my

Oh!! Shop on! Shop on!! fota och visa!

2006-03-15 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback