Rising star

Idag har jag varit otroligt trött och seg.Det måste bero på min elitidrottar-dag igår då jag gjorde gudomliga räddningar och 3 schyssta mål på innebandyn i skolan. På kvällen under danslektionen var jag supervig och lyckades för första gången med att gå ner i spagat med vänstra benet fram. Jag börjar verkligen bli riktigt vig nu. Nästa mål är split!

Efter att ha insett att jag inte har några rena underkläder och är för lat för att tvätta, blev det lite trosshopping på stan igår.  Köpte riktigt heta hipsters från Lindex och boxers med tillhörande nattlinne från kappahl. Imorgon ska jag och Miranda köpa smink.

Idag hade vi en jätteintressant föreläsning om anabola steroider. Helt sjukt vad otäckt det var att höra om. Vi fick dessutom se groteska biler på kvinnor/män som använt det. Deras kroppar var.. ehm.. finner inte ord.

Inatt när jag vaknade efter otäcka drömmar förbannade jag mig själv för att jag inte hade någon som kunde sova brevid mig. Till och med min katt hade svikit mig denna natt. Men hey, jag hade ju en nallebjörn...

Det känns som om alla dagar är helt bortkastade. Jag vill att de bara ska försvinna fort, fort så våren äntligen kan få komma och gruset sopas bort från gatorna.

Nu ska jag gå och duscha, trots att det är alldeles för sent.
adios.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag kan sova bredvid dig om du vill :)

2006-03-09 @ 11:32:32
Postat av: My

I miss you too Love!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback