Trasiga dörrar, väder och drömmar.

Det här vädret gör mig deprimerad. igår när jag gick och köpte godis låg det snödrivor i dikena, det var slask och det regnade. Jag fick en sådan otrolig ångest och fick plötsligt för mig att det var höst. Jag var nästan tvungen att plocka upp mobilen och kolla datumet för att vara helt på den säkra sidan.

Tänk hur det kunde ha varit nu. Skinande sol, Tussilagos som börjar gro, rensopade gator, årets första glass, fågelkvitter, vårkänslor. Nej nu får jag ge mig innan jag blir alldeles bedrövad och försöka blunda för snön som skoningslöst vräker ner utanför fönstret och förstör min värld.

Idag i skolan skulle jag, Viktor och Oskar gå ut från källaren till mediahuset. Viktor tar tag i dörrhandtaget och trycker på. Helt plötsligt ramlar hela jävla dörren ner på marken, som i slowmotion, den satt liksom inte fast i gångjärnen. jag blev så jävla rädd så jag bara skrek rätt ut! det kändes som en dröm, och vi blev alla lika chokade. Sedan kom vaktmästaren rusandes och mumla nåt om att han inte hann varna oss.
Jaja, det var iaf jävligt sjukt, men roligt!

Dansen gick superbra ikväll. Jag satte alla grejerna på diagonalen till och med åt vänster!  Frasen vi jobbar med blir verkligen fin, men den känns så ångestladdad. Fast det passar vår grupp väldigt bra.

Nu ska jag göra något med Kim så han slutar trakassera mig ;P
adios!

Kommentarer
Postat av: you know you love me

Muhahaha, skulle velat sätt dörrjäveln!

Postat av: alexander

Hahaha. Jag kom och ryckte ner samma dör senare på dagen faktistk! Vaktmästarna blev måttligt glada.
Men det var ju såklart nu tvåor som hade börjat ryckandet... ^^

2006-03-30 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback