- 36

Jag har nu flyttat in till Malins underbara hus och börjat leva mitt lyxliv. Jag och Malin är väldigt vuxna och ansvarstagande och känner oss så duktiga när vi åker och handlar, diskar och lagar mat. Allt hushållsarbete blir så himla mycket roligare så fort man bor själva. Är det inte konstigt?

På måndagskvällen grillade vi med Maja och Emma och drack lite drinkar (jag tog det lugnt eftersom jag skulle upp tidigt) Sedan kom Linnea och Gurra och jag och Maja spöade alla på Kubb. Vädret var på topp och vi kunde vara ute hela kvällen utan att frysa. Lite senare på kvällen kom vi in på djupa diskussioner och allvarliga samtalsämnen medan The Knife strömmade ut från högtalarna.
Jag och Maja la oss i dubbelsängen för att sova och Malin föredrog toalettgolvet.

Klockan ringde på tok för tidigt och jag masade mig upp för att ha nationellt prov i engelska. Det gick väldigt bra faktiskt!

Åkte hem och somnade i solen, Malin blev livrädd för att jag började snarka. (Hon trodde det var en humla)
Vi fick skjuts av hennes snälla bror  till Coop för att handla. När vi satte oss i bilen och skulle åka därifrån kände bilen för att strejka och vägrade starta. Medan glassen smälte satt vi och väntade på Malins brors kompis som skulle komma och rädda oss med en bogseringslina.

Tillslut kom vi hem välbehållna och hade både fått lite körkortsteori och styrketräning!




Kommentarer
Postat av: You know you love me

Varje gång jag ser dig, känner jag inom mig, att något särskilt inom mig sker~~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback