Are you steady now?

Vaknade innan klockan imorse och begav mig så småningom väldigt motvilligt till jobbet. Tiden flöt på ganska snabbt eftersom jag underhöll mig själv med en gammal Solo tidning. Noterade att Fredags's Annika Leon tydligen vart chefredaktör där. Kunderna var helt okey förutom några puckon som skulle vara roliga och dra det gamla tar-ni-kort-skämtet. Nästa person som försöker sig på det,  tänker jag spy på.

Väl hemma gav jag mig ut på en hurtig powerwalk. Det blev en lång terapistund ute i skogen på de gamla ridvägarna. Jag kunde inte låta bli att känna lite sorg, det var dock väldigt befriande att få skingra tankarna för en stund.

Under kvällen har jag kämpat med körkortsteorin som börjar kännas lite smått panikartad, tiden går alldeles för fort! Mitt i allt blev jag glatt överaskad av Malin som plötsligt stod i min trapp och frågade om jag ville med ut på en sväng med henne, Gurra och Danne. Det ville jag förstås!
 Vi åkte till Preem och kötpe glass som bidrog till illamående och magont. Vi cruisade runt och besökte de finare delarna av Falun och pratade om allt från Grizzly björnar till första fyllan minnen.  Mysigt.

Nu är det dags för mig att fixa en outfit till imorgon, borsta tänderna och ladda inför idrottslektionen som denna gång är orientering. Jag tycker faktiskt att det ÄR kul!

Sleep tight!

Dagens låt: The Raconteurs - Steady as she goes


Kommentarer
Postat av: My

Den låten är så jsukt bra!! har du fått den av mig?

Postat av: mmmalin

VAd tar-ni-kort skämtet? Det har jag aldrig hört, kan du berätta det för mig någon gång?

2006-05-22 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback