Fooling myself

Jag fick många sneda blickar och folk borde ha trott att jag var totalt dum i huvuvdet när jag snabbt sprang fram genom ösregnet. Mitt mål var att sysselsätta mig för en stund och få bort den hemska, bitande rastlösheten jag lider av. När jag är rastlös blir jag irriterad, jobbig och arg, så en joggingtur i regnet var det perfekta sättet att avreagera sig på. Elljusspåret var blött och geggigt men jag lyckades hålla mig på fötterna. Nu vet jag hur det känns att vara med i en dramatisk, regning Hollywoodscen!

Det har faktiskt regnat varje dag i cirka en vecka nu. Äsch, låt det bara falla så vi får sol på Hultsfred! Nu ska jag tvinga fram de sista krafterna självdisciplin  jag besitter och tvinga mig själv till ett sista pluggryck.

Heja Tammy!


Kommentarer
Postat av: You know you love me

HEj jag heter My. Jag är arg oich upprörd för att det j'mt regnar och för att jag är sjuk när jag egentligen vil lträna som in i helvete. Good bye abs.

Postat av: Hanna

Ja, låt det regna! Så det blir sol på Hultan. För nu har till och med Hanna skaffat sig en biljett. :) Vi hörs. :)

2006-05-24 @ 10:07:42
Postat av: HUNK!

IM BAACK!

2006-05-28 @ 01:00:05
URL: http://soho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback