I thought I knew you... well?

Vädret förstör alla mina snygga outfits planeringar, tur att jag har ett fint paraply. Det fina paraplyet skyddar tyvärr inte mot den dumma fukten som glatt sätter sig fast i mitt annars glansiga hår och lämnar det som ett okontrollerat, frissigt skatbo. S u c k !

Det är verkligen tur att jag och Malin delar samma fina humor. I dag när vi satt i aulan och kollade på ensemblens avslutningskonsert kom det både skratt och tårar. En av mina favoritlåtar genom tiderna blev slaktad helt och hållet. Sångerskan hemska röst skar plågsamt i mina öron och gav mig hemska rysningar som gick ända in i märgen.
Hur kan man göra något så fruktansvärt med en helt fantastisk låt?

Dagens körlektion gick strålande. Jag fick öva på en manöveringsbana mellan koner, jag var värsta rallybruden. Efter det fick jag göra tvärnitningar från 50 km/h. Först var jag jättemesig och ¨bromsade inte så kraftigt, men sedan när jag väl tog i var det skitläskigt. Tvärniten följdes av ett hysteriskt fnitter och "Får jag göra det igen!?" 

Dags att plugga teori nu. Jag måste klara provet för köerna är jättelånga.
ångest ångest ångest.

Dagens låt: Nelly Furtado - Man eater


s
Emma och Malin är snygga!

dh
Jag saknar mitt och Malins flitiga Desperate Housewives tittande

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag med jag med! Ska vi inte titta på desperate någon dag? Puss

2006-05-31 @ 19:43:08
Postat av: Malin

Jag med jag med! Ska vi inte titta på desperate någon dag? Puss

2006-05-31 @ 19:43:28
Postat av: Debbie

Hahaha, skön replik! ;P

Postat av: JOanna

Skön replik!

2006-06-02 @ 20:43:00
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: Anonym

vilka två oerhört fagra flickor det där var ;)

2006-06-10 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback