Schlaaaaager!

http://www.eurovision.tv/english/737.htm

Det här är det sjukaste jag någonsin sett, ska man skratta eller gråta? Aten buade ut denna lilla hemska varelse. Jag gillade dock dansarna med sina silver-kallingar. Jag talar såklart om Silvia från island.

Carola skötte sig väl och bjöd på ett maffigt nummer, hon knep en välförtjänt plats i finalen. Det gjorde även omtalade Lordi som var riktigt grymma, det var lite skräckblandad förtjusning över det hela.

Många av de kvinnliga deltagarna hade otroligt tacky kläder och såg allmänt slyniga ut. Usch usch, sådant är inte uppskattat! Carolas kläder var helt kalrt godkända.

Programledaren hade väldigt fina klänningar!

--------------------------

Jag vill ha min tatuering. Nu.

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Jag vill också ha min tatuerning nu. Ritar den varje dag.

Postat av: Hampus

Har du bestämt vilken tatuering du skall ha? Isåntfall, visa gärna en bild.

2006-05-20 @ 14:18:29
Postat av: Tammy

Hampus: Det blir en surprise (;

2006-05-21 @ 01:15:15
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback