This is not a bright day

Halva den här dagen har varit skitdålig. Jag har ångest inför de kommande proven och mitt desperata behov av någonting sött plågar mig. Jag smet iväg från engelskan och multimedian med tröstshopping i tankarna. Mina planer förstördes helt och hållet när mitt kort vägrade fungera först på hemköp och sedan på konsum. Att grisarna i kassan var hemskt trevliga gjorde knappast saken bättre. Hon på konsum såg livrädd ut när jag väldigt argt spottade ur mig svordom efter svordom. Jag fick mitt dumma godis tillslut och det var verkligen dumt för jag fick jätteont i magen, det var jag förstås väl medveten om innan men ibland kan man bara inte stå emot.

Jag och Malin satte oss i köket emd godiset ochkaffe för att plugga. #0 minuter senare låg jag i sängen och sov sött, en mycket trevligare sysselsättning enligt mig. Jag masade mig tillslut upp och läste klart det dumma energi-häftet.

Nu har vi precis vart och klippt oss, skitsnygga blev vi! Kort kommer upp senare någon gång..

Ciao

Dagens låt: Linda Bengtsing - Jag ljuger så bra

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Let's commit suicide together with the citizens of the rest of the world.
I sure hope you're available the 29th of june, since that darn old man Keith made the whole tour cancelled or put off. Luckily, In sweden it only got Puted Off.

Postat av: mmmalin

Min rumpa saknar dina händer. Kan dina händer komma tillbaka, eller ska min rumpa behöva pallra sig hela vägen till Hosjöstrand?

2006-05-17 @ 22:22:26
Postat av: Toruld

Jag fick också ont i magen! Det är inte roligt :(

2006-05-19 @ 19:22:50
URL: http://t900918.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback