When do I get to wake up to you?

Min och Malins arvika-biljetter är fixade, ikväll ska jag betala halva skulden till min syrra och jag rockar på körkortsteori. Damn I'm good! Det här börjar ju ta sig riktigt bra.
Engelskauppsatsen gick helt okej, den får duga! Inledningen blev riktigt bra iaf. Det var ett bra ämne för en mediaelev att skriva om - reklam. Tyvärr hade jag ingen aning om vad dennotation och konnotation heter på engelska.
Vi hade en läskig fotolektion med Ernesto. Vi var tvugna att smsa vår riktiga fotolärare att Ernesto är läskig och att vi saknar honom. Vi fick ett gulligt sms tillbaka.

En sjukt rolig sak hände igår när jag och Nette dansade på arenan. Vi hade precis kommit in i danssalen och Nette står och byter om. Hon har inga kläder alls på överkroppen och helt plötsligt kommer en gubbe in och frågar hur länge vi har bokat danssalen. När han får syn på en halvnaken Jeanette skriker han OJ! och springer snabbt ut. Hon skämdes som aldrig förr och jag la mig på golvet och skrattade.
Vi dansade sammanlagt i 4h med den vanliga lektionen.
Idag har jag inhandlat det sista till uppvisningen, vi kommer inte se riktigt kloka ut!



 

Dagens låt: Saosin - I can tell

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Ohh you're so hot my eyes hurt

Postat av: Justanotherfashionkid

Jag vill också åka till Arvika och se The Knife, har dock inte tid att åka dit:(

2006-05-05 @ 01:19:11
URL: http://www.justanotherfashionkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback