I'm a creep

Imorse skuttade jag glatt upp med tuppen och vaknade med ett strålande humör - jag skulle ut och rida! Solen strålade, vinden blåste friskt och inte ens kylan kunde få mig på dåligt humör. Fullpackad med en massa klädlager och en fet jacka begav jag mig mot mitt gamla stall för att provrida Malins fina Melvin, som jag kanske ska börja rida. Hästen var totalt underbar (och stor!), det tog inte lång tid förän jag blev lite kär.  Vi fick oss en väldigt fin ridtur och det var det bästa jag gjort på länge.

Igår kväll var jag, Miri, Erika och Lovisa på Djävulen bär Prada, jäklar vad bra den var. Den var verkligen över mina förväntningar.

För tillfället är jag sjukt mätt, vi har haft en liten avskedsmiddag för
Miri som åker imorgon, min mage är full av delicious kinamat! Så, imorn tar jag Malin som resesällskap och skjutsar Miri till Arlanda. Det blir spännande att se hur det går, med tanke på väglaget. Tur att jag kör som en gud!

Den här dagen har varit väldigt bra.

Dagens låt: Radiohead - Sail to the moon

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh jag bara älskar Miranda Priestly! Så jävla skön tant asså!

Postat av: You know you love me

Nu har jag klippt bort det värsta SJÄLV! Muahahahahahah

2006-11-02 @ 00:58:28
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Erika

Det blev en riktig lyckad kväll! Värt att göra om flera gånger. Kör försiktigt i dag nu.. Många kramar // ERIKA

2006-11-02 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback