I'm getting tired of this shit

Jag är trött trött trött. Så otroligt trött.

Kom nyss hem från dansen där vi började på en ny dans till avslutningen, jag ska vara en snögubbe i värlens hemskaste dräkt. Jag kommer att kvävas till döds, men vad gör man inte för showandets skull? Bara jag ler tillräckligt mycket under snöbollshuvudet kommer ingen märka något. Jag får även låta bli att titta mig i spegeln när jag har dräkten på mig, den ser ut att vara hämtad från en skräckfilm. 

Idag tog jag och några från klassen skolkardag. Vi köpte en massa goda saker, lagade mat och spenderade hela dagen i soffan framför Femte elementet. Vi lyckades se Total eclipse of the heart musikvideon på teven och den var verkligen helt absurd. 

Dagen har varit otroligt skön och bäst, jag är dock inte redo för skola imorgon. Jag kommer att avlida! 

Dagens låt: The Sounds - Song with a mission

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Ååhh visst är tecknena fina? Elementen? uppställde så de blir en kvadrat.

Postat av: Tuvaälotta

HAHAHA nej jag dör! Jag fick värsta bilderna av dig i en snögubbesräkt i mitt huvud nu....

2006-11-06 @ 23:18:40
URL: http://t900918.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback