It's shining.

Vad tycker ni om min nya design som fabolus My har gjort? Är hon inte en stjärna? 

Idag har varit världens skönaste dag. Vi hade samhällkunskap och pratade om Sadam. Sedan insåg jag, Lotta, Hanna, Josse och Sonya att vi hellre skulle dö än att äta den äckliga skolmaten, så vi åkte till Max och åt världens godaste och mysigaste lunch. På vägen hem lyckades jag mosa en mandarin med däcket på parkeringen, jag fick stora applåder och segertjut. 

Istället för att åka tillbaka till skolan och gå på svenskan,  drog vi till Curb. Jag köpte en ny vacker mössa från Billabong. När jag kom hem såg jag att Desperate Housewives season 2 boxen hade kommit med posten, WOOH! 

Nu ska jag sätta igång med mitt författarporträtt och sedan åka tillbaka till skolan och vara med på öppet hus.

Dagens låt: NERD - Provider

  

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror inte den nya designen syns så bra *-)

2006-11-08 @ 14:36:55
Postat av: Petra

sweeeet design!

Postat av: Erika

Lät som en skit bra dag! Förövrigt så har tydligen makeupstore öppnat på kupolen. Kanske skulle dra dit någon eftermiddag/dag och strosa lite och pilla på ögonskuggor:P?

2006-11-09 @ 14:09:05
Postat av: Malin

Nu syns den :D Vad fint :D

2006-11-09 @ 14:10:53
URL: http://mmmalin.blogg.se
Postat av: Lotta

haha javisst! världens bästa skoldag!

2006-11-09 @ 23:07:44
Postat av: Ally

Purdy purdy design!

2006-11-09 @ 23:19:51
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: You know you love me

Ååhhhhh om du hade varit med migpå my chem! har tänkt på musiken, bandet och konsertyen absolut hela dygnet. Har inte ätit, kan inte sova, kan bara dricka vatten! Jag är BESATT

2006-11-10 @ 00:50:56
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Jens

Supernajjs men kanske köra med Verdana som typsnitt istället? Krampåre

2006-11-10 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback