Lycka

Jag har nått höjden av lycka - jag har köpt en ny mobil. Nya tekniksaker kan göra mig glad hur länge som helst. Min nya lilla kompis är helt otrolig och hur fin som helst. Jag fick med en massa extra saker och trippade glatt ut från Phone House emd en hel kasse full av prylar. Det här blev min tidiga julklapp till mig själv.

Pappa bad mig svänga förbi electrolux och hämta upp en överaskning på hemvägen. Det var en flashig kaffekokare som man kan göra allt möjligt med och en ny jättesöt dammsugare. Ja, vi är tekniknördar i min familj, hela högen.

Jag har skrivit klart mitt flipping filosofi-arbete och på fredag åker jag till tunisien, kan det bli bättre?
Nu ska jag bege mig mot förfesten och sedan blir det popklubb hela kvällen, jag ska fira som aldrig förr! WOOH!

Dagens låt: Rooney - That girl has love

38973-163

Min nya älskling

Kommentarer
Postat av: You know you love me

YAAAAY!!!

Nu tänker jag ta sönder din gamla! Är det samme nummer?

Ni äer såwna elektronikboegar!!

Postat av: Petra

ah, visst kan man bli lycklig av sånt där. ha så kul i tunisien, och kom ihåg att du lovat en massa bilder!

2006-11-30 @ 08:06:28
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Mitra

tammmy det var ju precis exakt en sån där telefon jag menade att jag ville ha..! nu kan jag ju inte köpa den ju. hahaha

2006-11-30 @ 11:22:48
URL: http://enavalladom.blogg.se
Postat av: Erika

Åh va kul hoppas att du får det helt underbart bra i tunisien! Ta hem en skiva sol till mig med :) har du samma nummer föressten? puss o kram

2006-11-30 @ 12:03:58
Postat av: lovisan

aaah vilken söt sak. har du samma nr fortfarande ?! PÖSS

2006-11-30 @ 14:22:36
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Malin

Åh Tammy, nu lär jag oxå köpa en ny mobil! Du kan ju inte bara svika utan att förvarna! Hoppas att du hade en skitrolig kväll igår min kära vän :D

2006-11-30 @ 16:49:10
Postat av: Tammy

JA det är samma nummer!

puss (:

2006-12-01 @ 00:47:59
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback