My milkshake brings all the boys to the yard

Idag har jag varit bakis efter gårdagens oplanerade, vilda festkväll. Jag blev bjuden på en massa dricka av min kompis förre chef, han tyckte jag var den coolaste tjejen han någonsin träffat, haha!

Var duktig och masade mig upp till skolan efter alldeles för lite sömn och redovisade min mediaprofil på textlektionen. Underbart att starta dagen med Tarantino. Efter lunchen tröttnade vi ur på skolan och jag och Sonya åkte hem till henne och kollade på Kill Bill, med sällskap av chips, julmust och choklad. Det tog inte lång tid innan jag somnade i Sonyas underbara säng...

När jag vaknade började vi prata om studenten och framtiden och kom på att vi fortfarande inte har något projektarbete. Helt plötsligt får vi världens jävla snilleblixt och kommer på världens bästa projektarbete - en nöjesguide över olika städer!

Imorgon ska vi åka till sthlm emd skolan på sako-mässa. Jag stannar kvar över helgen hos mina älsklingskusiner. Det kommer bli en härlig helg med mycket shopping och alkohol (:

Har slingat håret lite ljusare också, blev riktigt snyggt. Köpte L´anzas Leave in trauma treatment idag. Har saknat den så mycket sedan Miro åkte. På tal om Miro är hon grymt saknad!!!

nej, nu ska jag ta tag i mitt försummade filosofi-arbete. Suck.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa, precis, media i Östersund gick jag : ) kanonbra program. hoppas du får en trevlig helg i Sthlm! Kram!

Postat av: lovisan

haha har du också ett försummat filosofiarbete ?! när ska vi ses och fika då tammy ?! tycker verkligen att vi ska styra upp den där dejten till nästa vecka lr nåt. innan både du och jag flyr landet ;D;D

2006-11-23 @ 19:05:33
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Din elkskhling

alla filosofiarbeten kan dö!!

2006-11-24 @ 09:23:23
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Anonym

Kanon att du köpte trauma treatment! den är skit bra! Vart slingade du dej föressten? hos malin? puss o slask!

2006-11-24 @ 16:26:46
Postat av: Debbie

Låter som ett jättebra projektarbete! Kommer nog bli riktigt spännande :)

2006-11-25 @ 22:07:32
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback