Strömavbrott

Det här har varit världens bästa myshelg!
I Fredags hängde vi hemma hos Emilia och kollade på Fucking Åmål.. Den filmen blir bara bättre med åren och jag blev härligt nostalgisk. Efter det knallade jag och Lotta hem till Gut och kollade när de spelade Rappakalja. Jag har faktiskt aldrig provat det, men det verkade skitkul!

Igår ringde Emilia och undrade om jag ville komma på middag på kvällen, och jag var inte sen att tacka ja. Lite innan fem skuttade jag in hos Emilia med en mycket uppskattad  Paradis-ask i högsta hugg. Broccolipajen och couscous-salladen var himmelskt goda!
Vår kulinariska smakupplevelse följdes av chokladätning till Star Wars och Star Wars - Imperiet slår tillbaka.

När filmerna var slut och vi satt och chillade i köket blev det plötsligt becksvart. Vi hade fått strömavbrott! Jag blev skiträdd och alldeles uppskärrad och fick läskiga tankar om att det kom in en massa personer i rummet. Ibland kan jag bli extremt mörkrädd och få för mig alla möjliga sorters fantasier, det här var ett sådant fall. Är det nånting jag inte pallar så är det totalt mörker där man vet att inga lampor kan ta bort det.
 Som tur var gick det ganska snabbt över och jag kunde andas ut.

Resten av natten var jag och Jeanette fyllechaffisar till otacksamma jävlar Det var tråkigt.
Jag var väldigt trött när jag somnade i min stora, sköna säng efter ett härligt DH-avsnitt.

Dagens låt: Foo Fighters - Cold day in the sun

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fucking Åmål är himla bra =)

Postat av: Anonym

den leken är ju ganska roligt.. jag snackar så mycket skit att jag bara vinner heeela tiden :P

2006-11-12 @ 16:35:20
Postat av: Tammy

Nathalie: Fucking Åmål är bäst, Sveriges ungdomars kultfilm (:

2006-11-12 @ 17:13:43
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: min värsta kursin vitjamin som elskar digh mest

Men du kan va!

Love you hun!

2006-11-13 @ 10:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback