19:23

I går var jag duktig och åkte till skolan, fast min säng var otroligt skön och gjorde allt för att hålla mig kvar. Efter en ganska rolig multimedia lektion fick jag ångest och pallade inte att vara kvar. Jag gick ner på stan och tröstshoppade ett nytt schampoo från L`anza och en ny ögonskugga från L´oreal. Mycket, mycket gladare körde jag hem och satte igång med en massa läxor och uppgifter. Jag är så himla duktig.
I går kom jag även på att mitt hår såg förjävligt ut.

Den här dagen har det mesta gått fel. Mp3-n har gått sönder, jag råkade stänga av mobilen utan att komma ihåg att jag har en ny pin-kod jag ej kan, historia-provet gick skitdåligt, jag har frusit ihjäl i skolan och allt har bara varit skit.

Som tur var fick jag tag i en klipptid på salongen där Erika praktiserar, så nu är mitt hår nyklippt och skitfräscht! Påvägen till salongen måste man gå förbi ett ställe där man alltid träffar mysko personer (Järnet). Idag när jag gick där stirrade alla på mig som galningar (trodde nästan jag gjort nåt galet eller såg konstig ut) Droppen var när en äcklig kille tittade på mig och började låta som om han lockade på en katt. UUUHH!!!

Dagens låt:
My chemical romance - This is not a fashion statement


Kommentarer
Postat av: You know you love me

Ew, ew ew!!

Vilket äckligt svin!

Bildbevis tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback