Bloody mother fucking asshole !

Torsdagens lilla dansuppträdande på Hemslöjdens modevisning gick galant. Vi hade verkligen jättekul! Jag kan lova att vi var några trötta brudar från showgruppen som skulle iväg på jazz avancerad lektionen efteråt. Tror aldrig vi varit så övertrötta och sjukt flummiga.
Efter lektionen ringde Sonya och tyckte att jag skulle komma och dricka öl, ett förslag som jag inte var sen att hoppa på.  Eftersom jag var sjukt övertrött och utmattad,  krävdes det inte mycket för att jag skulle bli påverkad. Eeeh.

I fredags sov jag bort hela dagen nästan (jag som MÅSTE plugga!?) Jag hämtade Kim från skolan och vi tog en fika på stan. På kvällen var det dags för middag hos Sonya. Vi fick supergod mat och hällde i oss en jävla massa vin, vilket resulterade i att alla blev lyckligast i världen och hade sjukt roligt. Vi blev så glada så att vi drog till stan och gick på den äckligaste krogen i hela världen,. Där blev jag och Sonya raggade av äckliga gamlingar, och klantiga killar som spillde ut hennes öl över hela mig. yay! Jag råkade tappa balansen när jag satt på en bänk så jag halkade av och slog huvudet i väggen. Det var sjukt kul och jag fattade ingenting.

Lördags masade jag mig upp till jobbet som var sjukt jobbigt. Trots allt så överlevde jag iaf..  På kvällen var jag och Lotta hemma hos sonya och chillade. Vi kollade i skolkataloger från stenåldern och fick oss många skratt. Hur såg man ut egentligen för ca 7 år sedan!? Efter ett tag kom vi på den briljanta idén att det fanns vin kvar sen gårdagen. Vi satte igång och började dricka upp det, och det hela slutade med tre alkisar som satt på soffan och hade djupa diskusioner. (Oväntat va?)

På det viset har ännu en händelserik helg förflutit. Lite roligare än vanligt den här gången.

Dagens låt: The Tough alliance - koka-kola veins


Kommentarer
Postat av: Myyyyy

Hhahahahaha jag dööööör

2006-10-09 @ 21:10:25
Postat av: Petra

ah vad det lät härligt, skulle göra vad som helst för vin nu. åldergränsen här i usa suger, jag är ju bara nitton. vad jobbar du med förresten? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback