Garden state

Efter en grymt jobbig skoldag bestämde jag mig för att gå och hyra Garden state och köpa lite godis. Videobutiken var tydligen tankeläsare och hade fått in en massa choklad till smågodiset, finally!!!

Filmen var totalt underbar, jag var fast efter de första minuterna. En typisk Tammy-film. Slutet var dock ganska jobbigt att se. Jag började självklart tänka bittra tankar om varför det alltid blir så fint på film och så jävla dumt i verkligheten. Dessutom spelade de mina favoritlåtar: Iron and wine - such great heights och Frou Frou - Let go.

Ge mig ett filmslut, jag har gett upp.



38973-151
Natalie Portman & Zach Braff





Kommentarer
Postat av: You know you love me

Den filmn är underbar-

Postat av: Tove

Jag tror att Zach Braff är min favorit människa i världen.

2006-10-19 @ 12:24:06
URL: http://t900918.blogg.se
Postat av: Petra

Den måste jag sen, musiken gör ju en del av filmen med.. Tack så mycket, jätte roligt att du gillar min blogg! Håller hårt i din med! Kraam!

2006-10-20 @ 04:31:37
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback