I just want your music tonight...

Stockholm, stockholm, stockholm.  Jag älskar den stan.

Det här har varit den bästa helgen på väldigt länge.
fredagen var det utgång så  jag, My,  Linnea och Sara begav oss iväg till ett ställe som spelade asschysst musik, men som tyvärr hade sluskiga människor. Kändes som ett gymansiedisco på palatset ungefär. Våra moods blev aldrig riktigt på topp heller, det spelade ingen roll hur mycket alkohol vi hällde i oss. Resan hem var dock rolig.  Sssssnakes on the bus! (vi träffade Mys Australienska vän som var en aning full)

Lördagen började med två utmattade kusiner som låg sig i soffan med en stor skål chips och Napoleon Dynamite. (Det ÄR världens bästa film) När vi hade piggnat till snodde vi Anders bil och åkte ut till My's hästar. Väl framme i stallet blev jag alldeles till mig. Jag gick omkring och pep förtjust och beundrade alla saker. Det var helt sjukt. Vi tog in de underbara hästarna och gav oss iväg på en väldigt mysig ridtur med pigga hästar.  (Jag fick värsta lyckoruset och en så stark saknad att ajg inte visste vart jag skulle ta vägen)

När vi kom hem var vi helt utslagna och inte alls i någon partystämmning. Efter lite powernaps, massage och Justin Timberlake blev jag, Miranda och My på topp och åkte in till stan för att dricka öl. Vi mötte upp Sonya, Tomas och Daniel och gick först till Söderkällaren och sen till After. Det som skulle ha varit en öl, råkade bli ganska många, så mitt humör var rejält på topp. Sjukt rolig kväll verkligen.

Nu är det bara en hemsk vecka innan det är dags för LONDON!!!

Dagens låt: Justin Timberlake - What goes around, comes back around

Kommentarer
Postat av: Kursin vitjamin

Hahaha hell yueaahhhh!

Party hela helgen!
Du, vi måste ju festa när vi kommer fram till London! Sitta och partysminka oss på planet eller nått!

2006-10-02 @ 13:09:00
Postat av: Elsa

Åh, Londres :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback