The OC

Jag känner mig väldigt fundersam just nu. Läste på Fox's hemsida att OC säsong 4 snart har premiär i Usa. På hemsidan fanns det också en liten text där det står vad säsongen kommer att handla om. Jag känner verkligen paniken komma krypandes och överväger starkt att förneka faktumet att det faktiskt finns en till säsong.
Varför, varför varför ska de vara tvugna att förstöra något som var så perfekt? OC säsong ett är något av det bästa som någonsin gjorts inom TV. Varför kan de inte bara låta serien vara efter den halvtaskiga säsong 3? Dessutom förstår jag verkligen inte hur serien överhuvudtaget ska kunna fortsätta med tanke på vems namn som inte längre kommer synas i roll-listan....

Jag antar att jag helt enkelt får ge den nya säsongen en chans. Den kanske är smashing?


Kommentarer
Postat av: Petra

hehe, ja, testa listan du med vettja! kram!

Postat av: Darlingo

Om inte annat are we in it for the clothes

2006-10-24 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback