Vi ser det snöar!

Efter att ha laddat mp3n med nya låtar begav jag mig ut i kylan för en riktig tänkar-promenad. Med otroligt rba musik i öronen kom jag fram till att hela mitt liv och jag själv har förändrats ganska mycket sen London. Det viktiga är att det har ändrats till det bättre!

När Mamma kom ur duschen med en handduk virad om håret tidigare så säger Kim (min lillebror):
Kim: Mamma, du ser ut som en individ!
(Jag och mamma tittar konstigt på varann)
Kim: Eller eeh.. invalid.
Jag och mamma tittar ännu konstigare på varann och frågar Kim vad han egentligen menar, tillslut kom vi fram till att det var Taliban! Men individ och invalid tycker jag var ganska bra synonymer ; )

Jag har börjat skissa på en ny tatuering!

Dagens låt: Plus 44 - When your heart stops beating


Kommentarer
Postat av: Petra

åh! har du någon tatuering sen innan? jag ska göra en i svanken i vinter, men har ingen aning om hur den ska se ut riktigt. kram!

Postat av: lovisan

haha, jag älskar kim ! han är klockren, hälsa honom att han gav mig och kristin på jobbet dagens garv

2006-10-31 @ 17:16:17
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Annica

haha, skön lillebror!
Vad tänkte duför tatuering sweetie? =)

2006-11-01 @ 13:07:51
Postat av: Tammy

Petra: yes, jag har en Hibiscus på högra överarmen, ganska stor och väldigt fin ;]

Annica: Ingen aning! Kanske en Lotus?

2006-11-01 @ 23:51:20
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback