Smile like you mean it

I skolan idag fick vi se en film som handlade om rattfylleri,  från Don't drink and drive. Filmen var otroligt stark och den lämnade ingen oberörd. Jag hoppas verkligen att alla tänker sig för innan de sätter sig bakom ratten med alkohol i kroppen. De som medvetet åker i en bil där föraren är rattfull är minst lika dumma.
Du har alltid ett val.

Filosofilektionen var flummigare än vanligt, vi hade vilda diskussioner om tid.

Eftermiddagarna släpar sig fram, nätterna har inget slut.

Dagens låt: Justice vs simian - We are your friends

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag håller verkligen med om det.

Postat av: emil!

hahaha. ja, men lätt att jag ser framför mig 20 fulla irländare som sjunger med i någon folksång (som alla bara kan helt mystiskt utan att någonsin hört den förut..)

jag åkte buss med en packad busschaffis för nån månad sen. han sa till mig (efter jag berättat för honom hur man kör förbi de där byggarbetarna som står där framme..) "ooh. tack! jag har tagit en öl. det är ingen fara va? ho ho ho". sjukt skumt. sen pratade han med mig och glömde kolla hur han körde tills han var nära på att köra ner i ett dike och jag säger "WOOAH!". han kollar upp, rättar till bussen, mumlar lite och säger "var det kul på festen?". ha ha. just då var jag livrädd. killen var ju så jäääävla packad. men såhär i efterhand är det mest roligt. tur som satan att han inte körde över någon...

2006-09-22 @ 00:56:18
URL: http://femaleyakuza.blogg.se
Postat av: You know you love me

Emil: Det där låter ju asfarligt!! Du skulle anmält jäveln ;)

2006-09-22 @ 10:58:19
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag tror jag sett den filmen i skolan nån gång. OTROLIGT STARK. Man tänker verkligen efter.

2006-09-22 @ 19:49:26
URL: http://fashionita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback