Utmaning

Här är svaret på utmaningen, Camilla!

Vad heter du?

Tammy
Vart bor du?
Falun, Dalarna

När är du född?

15 Juni 1988
Beskriv din stil med 3 ord?
Egen, rockig, blandad
Vad innebär mode för dig?
Att hitta sin egna personliga stil.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Vero moda, asos
Shoppar du second hand?
Mycket och gärna
Vilken är din favoritdesigner?
Alexander McQueen
Vad är din favorit i höst?
Min skinnjacka och ankelbootsen!
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Väldigt varierande, ibland 500, ibland 3000
Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyraste måste vara min skinnjacka, billigaste säkert nåt från myrornas..

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Ja definitivt!
Brukar du tröstshoppa?
Det är min favorit sysselsättning.
Högklackat eller lågklackat?
Både och
Vilken är din drömväska?
Ingen aning faktiskt
Vilket blir ditt nästa köp?
Vinterjacka/Grå Gubbkofta
Favoritblogg?
För tillfället: My, Petra och Bryanboy
Vilka är dina stilikoner?

Mischa Barton, Rachel Bilson
När upptäckte du ditt intresse för mode?
När jag var liten och var med på modevisningar
Vad vill du jobba med i framtiden?
Reklam
Favoritplagg just nu?
Lila, stickad kofta från H&M
Favoritaccessoarer?
Halsband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback