Jag har trist.

Har precis avslutat ett arl-prov, det gick väl inget vidare precis. Jag har ingen aning om hur man mäter frekvenser och hur höga bullernivåer som är skadliga för öronen, jag är inte ett dugg intresserad av att lära mig det heller. 
Sitter nu i mediahuset och väntar på att Mitra ska sluta sin lektion så att vi kan gå ner på stan och fika. 
Hade redovisning på reklamanalysen idag, den gick ok. 

Annars är allt rätt lugnt, jag och Malin hade ett mycket mycket givande telefonsamtal igårkväll. Tänk att vi alltid kommer fram till sådana bra lösningar och nya idéer. 

Jag är sjukt peppad inför torsdag och student kick-offen! 

Kommentarer
Postat av: lovisan

see you at the student kick off tamme ! I'm gonna be there, eskorterad av min madre. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback