I just want to break you down so badly

Idag firar jag att jag har haft körkort i ett helt år!

Det här har faktiskt varit den bästa dagen på väldigt länge. Den började med en välbehövlig powerwalk i solskenet på elljusspåret med Miro. När vi kom hem lagade vi supergod och nyttig mat som vi avnjöt på verandan. Sedan var det dags för mig att pallra mig iväg till jobbet. Där var jag först som världens solstråle och livade upp alla med mitt äckligt fantastiska humör. Men efter några timmar var jag allt lite utmattad av att vara så glad, så då blev jag lite emo istället. Fick lite sockerabstinens som jag smidigt undvek med hjälp av lite torkade aprikoser. Henrik och Lovisa var som vanligt bra coacher och terapeuter.

Mitt nya liv går fantastiskt bra! Så länge jag är sysselsatt och inte tänker så mycket, känns saker faktiskt ganska lovande.

Way to go Tammy!

Dagens låt: Framing Hanley - Hear me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback