Freud, Erikson och Piaget kan dra åt helvete

Jag har nyss suttit och panikpluggat psykologi B i 3h. Ja det är fruktansvärt. Jag har suttit tre jävla timmar i streck och bara antecknat från den äckliga boken. Får lust att springa ut på gatan, springa upp och ner och skrika som en skogsvilde för att få ut mitt hat mot skolan. Hoppas provet imorn är värt mina hårda ansträngningar...

Idag var första dagen i skolan på en vecka. Efter första steget in i korridoren började jag hosta och snörvla som bara den. Det kan bara betyda en sak: Jag är allergisk mot skolan. Men jag tror jag kan stå ut i två dagar till. För efter fredag kommer jag inte vara i skolan på 6 veckor! Det kommer att bli en himmelsk tid. Jag kommer vakna med ett stort leende varje morgon och bara älska världen. Kanske.

På lördag flyger jag och Lotta till Malmö. Det ska bli så fantastiskt jävla cpkul så jag vet inte var jag ska ta vägen, är sjukt pepp! Kommer kännas härligt att vara på Arlanda igen, trots att jag inte ska korsa landets gränser. Bara känslan av att sitta i ett flygplan och vara påväg nånstans får mig att vilja utföra en glädjedans. Anywhere but Falun...

Jag känner mig faktiskt riktigt glad och uprymd inför framtiden och våren. Det var längesen jag kände så och jag måste erkänna att det känns för jävla bra!

Nej, nu blir det lite one tree hill innan det är dags att sova.

Sweet dreams

Dagens låt: The Wreckers - The good kind

Kommentarer
Postat av: lovisa

wtf ?! din djävul. ska du på apu i malmö i fucking TRE veckor ! fy fan för dig. jag vill också bort från skitfalun...

Postat av: Malin

3h?! Så länge har jag aldrig suttit med någon skolgrej - någonsin! Bra kämpat av dig Tammy T!

2007-02-08 @ 11:04:27
URL: http://mmmalin.blogg.se
Postat av: Petra

hehe ja det låter ju som om det är lite si & så med dina skoldagar ; ) kram!

2007-02-10 @ 22:42:52
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Miranda

hu manga ganger har du vart hog i ett hoghus?

2007-02-13 @ 12:22:51
URL: http://miriblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback