Fridhem

Jag har precis kommit till snuskrummet (filmarnas klassrum) och väntar på att mitt Team ska anlända. Idag blev det en riktigt tidig morgon, vi ska åka till bowlinghallen och spela in. I natt blev jag väckt av nån som sjöng santa lucia utanför vårt rum, utan att tänka på det skrek jag: Det är ingen jävla Lucia!
Lucian blev då efter en liten stund tyst, vi fick skrattanfall.

Jag älskar Fridhem ocht rivs skitbra här. Har världens bästa team! Känns som om jag lärt mig mer under de här dagarna än på hela gymnasiet...

puss hej!


Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som du har det bra där borta! Skönt att lämna falun en stund! Grattis/trevlig/glad (eller va man nu säger) på alla hjärtans dag! Puss o kram!

2007-02-14 @ 10:22:52
Postat av: Kussen

And i seem to canät get over you... lalalalal

2007-02-15 @ 04:59:56
Postat av: Malin

psst... jag har spännande skvaller som kan intressera dig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback