Kopparhatten

mhm, lite bakis är jag allt. Ganska mycket kanske... 

Vaknade nyss efter en riktigt lyckad utekväll. Har precis hällt i mig flera glas vatten, c-vitamin brustabletter och är nu inne på mitt andra glas saft. Jag glömde totalt bort att dricka eller äta något innan jag gick och la mig, vilket verkligen har gjort sig påmint nu på morgonen. Suck. 

Vi förfestade hos erkz, han hade fixat till sig riktigt snyggt och såg ut som Travis, det var bara tatueringarna som fattades! Riktigt tjusig var han iaf. 
 Malin tog fula kort på oss, och alla mobbade mig för mitt rosévin. De påstod att det såg ut som riktigt eldoradovin, köpt från willys! Jag gjorda tappra försök att försvara mitt Aussie vin. Det var ju till och med en flamingo på framsidan, och en liten text om Australiens vilda, unika djur! Men livsnjutaren Meiton sa iaf att det var fint vin, och han har  koll på sånt där. 

Efter ett tag drog vi iaf till kopparhatten. Jag gjorde en fuling och åkte på halv bussbiljett till stan, muahah! Älskar att bryta mot regler. 
Kopparhatten var iaf otroligt kul. Rätt segt i början, då var det rätt lite folk, men sen drog det igång på riktigt! Gillar verkligen det där stället. 

nej, nu ska jag ta och kolla lite på tv innan jag ska åka till jobbet.
PUSS (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback