Måndag kväll

38973-195

38973-197

38973-196  I onsdags var vi heta!

Jag är fortfarande supersjuk och det suger totalt! Hela mitt liv rasar samman och jag har lust att avlida.
Skjutsade nyss in My till stationen, saknaden är redan stor. Vem ska jag nu kasta apelsiner på och jaga runt köket så att halva huset går sönder? Och vem ska förutspå hemska olyckor i one tre hill?
My: Krocka och dö, krocka och dö
(bilarna krockar och personerna ser döda ut)
Vi: .... HAHAHAH!

Vi har iaf haft en sjukt underbar helg med vilda pyjamaspartyn på statoil, grova cravings efter cheeseburgare utan kött och sentimentala kramstunder efter att ha sett tragiska kärleksfilmer (the notebook)
Efter den här helgen med My och en peppande pratstund med Malin, så känns ensamheten inte riktigt lika påtaglig längre. Miranda ringde hem i lördags morse, det var väldigt kul och jag svarade lite konstigt
Jag: Hallå det är Tammy...... (nyvaken och hur hes som helst)
Mirre: Hallå det är Miranda
Jag: Drömmer jag!?

Vi pratade jättelänge om allt och inget och jag blev riktigt glad efteråt. Ska bli så kul när hon kommer hem!
nej, nu ska jag gå och snora ner nån (T ex Kim)
God kväll.

Dagens låt: Death cab for cutie - soul meets body

Kommentarer
Postat av: MICIS

jäkligt snygg bild tammy! ooh, and a nice tatto .. de ryktas om att du målar din själv ? COOLT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback