Mitt nya viktiga beroende

Jag har blivit förhäxad av Cheez Ballz, det tar över mitt liv!

Min syster gick nyss och handlade, jag tvingade henne att köpa drogen Cheez Ballz till mig. Så fort hon kom hem slet jag upp  påsen och började proppa i mig. Jag vet inte vad det är med Cheez Ballz, men har du tagit en är det omöjligt att sluta. Det går inte. Helst av allt vill man öppna munnen stort och bara hälla i sig hela påsen på en gång. Jag förklarade mitt stora problem för Malin, hon tyckte jag skulle gå med i acbe - anonymous cheez balz eaters. Finns det något sådant kommer jag snabbt att anmäla mig.

Man blir vad man äter, jag kommer bli en cheez ball! OMG, beach 2007 kommer aldrig att hända!!!! AAAHH!

Förövrigt är Kaiser Chiefs ett sjukt underskattat band. varför har jag inte insett det tidigare?!
Just nu är jag alltså i himmelriket. Ligger i sängen och mölar i mig Cheez Ballz samtidigt som Kaiser Chiefs - Ruby spelas om och om igen på högsta volym.
Det är inte så tokigt att vara hemma från skolan ändå. Men idag är jag frisk!!! Kanske var det Cheez ballzens förtjänst?

Fan vad gott det är.

Kommentarer
Postat av: Myyyyyy

Gud?

http://www.youtube.com/watch?v=VsrtI7Puwx4

2007-02-07 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback