Skräckfyllda möten

Den här dagen har varit en enda stor skräck.

I eftermiddags när jag o Malin kom tillbaka efter vår shoppingtur (vi köpte ett varsitt gudomligt Paul Frank linne som vi verkligen inte hade råd med)
Vi hade precis klivit ur bilen och skulle gå in. När jag hade kommit in på gården upptäckte jag den. Fasan-jäveln satt och käkade fågelmat 4 m ifrån mig! Jag skrek som en galning och han flög förskräckt därifrån. Jag var verkligen panikslagen och Malin kom snabbt springandes och trodde att det stod en stor, läskig varg på gården. Kim kom också skyndandes inifrån huset, han öppnade altandörren och undrade vad fan jag höll på med. 

Några timmar senare när jag hade kommit över choken och skulle skjutsa hem Erika (jag har klippt lugg!) så är vi asnära på att köra över nånting som kastar sig ut från skogen. Vi skriker och jag fick en till hjärtattack. Jag undrade vad fan det var, så vi backade bilen och såg nånting som såg ut som en katt springa iväg. 

När jag hade lämnat av Erika och var påväg hem tyckte jag att allting såg ut som konstiga djur. Jag tog det extra försiktigt och var väldigt misstänksam mot allt som rörde sig. 
Och tror ni inte att när jag kör förbi stället där "katt-saken" hoppade ut, där står nu ett jävla rådjur och glor vettskrämt på mig.  Ett freakin rådjur. 
Då blev det bara för mycket. Jag åkte hem, sprang snabbt in och låste dörren. Det enda som saknas nu är att en björn ska stå utanför fönstret och stirra in på mig! 
Men vem vet, vilddjuren kanske var påväg till ett årsmöte...

Kommentarer
Postat av: Miranda

jag sager det....dem ar ute efter dig och den storsta bossen av dem alla har skickat sin hogra hand for att "ta hand" om dig! Beware!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback