Den roligaste händelsen

Igår kväll var jag, Lotta och Sonya på Coop. Vi var som vanligt godissugna fetton och ville köpa något gott att svulla med till OC. Vi var helt själva i affären och vi var på riktigt mongohumör. Det hela börjar med att jag hittar en stor låda med rosa små plastbilar i barnstorlek. Jag tar ner en, sätter mig och åker omkring lite. Det kändes bra. Sonya och Lotta tyckte jag var knäpp men nu var alla inställda på att komma på konstiga upptåg. Sonya gick bara runt och skrek efter chipsen hela tiden, de var spårlöst försvunna. Tillslut insåg jag att de har chipsen en bit bort och inte vid godiset.

Vi börjar gå mot chipsen lugnt och stilla tills Lotta plötsligt skriker. VI SPRINGER!
Alla börjar springa fort som fan eftersom det var en tävling och det enda som betyder något är att man ska komma först, vad som än krävs.
Tyvärr råkar vi springa in vid fel hylla så att det blir en återvändsgränd så jag skriker: NEEJ, FEL!
Sonya tänker YES nu kommer jag först, jag gör värsta finten kutar allt vad jag har och Lotta gör en tvärvändning så att hon flyger och snurrar i luften så att hon faller pladask ner på mage. Sedan ligger Lotta på golvet och ser förvirrad ut, jag och sonya har världens största skrattanfall, jag sitter på golvet och kämpar efter luft, hon står helt böjd och skrattar ihjäl sig.
Det var det roligaste jag sett i hela mitt liv, har inte skrattat sådär mycket på väldigt länge.
Det läskiga var att Lotta föll en halvmeter från en stor låda full av vassa spikar och konstiga järnsaker. Hon kunde ha dött!
Det var minsann tur att hon inte gjorde det för annars skulle vi inte ha någon som underhöll oss med att kudda ner sonya på asfalten och göra fula vurpor på Coop.

Kommentarer
Postat av: Lott

hahaha

2007-01-21 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback