Listan tog sig hit också

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Tog körkort, tatuerade mig
Dog någon i din närhet?
Jag säger bara Marissa...

Vilka länder besökte du?
London, Tunisien

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
14 Aug - körkort, 4 Februari - Foo Fighters konserten
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Foo Fighters - Everlong, Nelly Furtado - Maneater, Rooney - That girl has love, Saosin - Bury your head, det mesta med Radiohead, strokes & Panic at the disco.

Blev du kär under 2006?
London var en av sakerna

Vad gjorde du på din födelsedag?
Festade ihjäl mig på Hultsfred

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Om all stress försvann och skolan var ett trevligt ställe dit man kunde gå när man kände för det

Hur höll du dig från att bli galen?
Det gjorde jag inte... Men My gjorde det (:

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Jag har ingen aning.


Kommentarer
Postat av: adell

Landet london :D:D

Postat av: Tammy

ja visst är det fint att jag tycker att det är ett land? ;P

2007-01-06 @ 23:58:50
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback