over and over

Sorry att jag är en sådan sucker på att uppdatera, jag har haft fullt upp.

Dansen har äntligen börjat! Vi började med hårdträning i showgruppen. Vi ska lära oss Cancan-dansen till en låt från Moulin Rouge, hela dansen ser faktiskt ut att vara hämtad därifrån. Sjukt rolig och snygg.

IDAG fick jag äntligen min oc-box! Som jag har väntat. Fick ett svårt anfall av depression i fredags när jag öppnade brevlådan och såg att den inte innehöll en oc-box. Jag ville bara dö. Som tur var räddades dagen av roliga kompisar och vårt underbara nintendo wii som vi hade fått ett nytt spel till;

Wario Ware Smooth moves! Det är nog den roligaste och sjukaste underhållningen ever.

Jobbade lör-sön, gick helt ok. Fick några anfall på en del av kunderna som var sjukt störiga. Fick ett roligt samtal av my som skrek att en bäbis hade krupit upp mot fel riktning på ett rullband vid kassan. Det var fint.
På lörkvällen var jag och Malin på nyårsrevyn och spanade in heta dansare. Isabell spanade vi extra mycket på och hon var verkligen superduktig!
Efter det var jag på en förfest hos Hanna och Roger. Mycket trevligt att träffa på folk som man inte sett på länge!
Hamnade tillslut på O´learys med sonya, malin, emilia och olby.
Det var mycket skönt att komma hem till min sköna säng efter en dag full av stress...

Jag har varit disträ och haft sprängande huvudvärk de sneaste dagarna. Har kommit på mig själv med att abra sitta och fundera och vara i min egna värld så att jag tillslut glömmer bort var jag är. Det är lite mysko...

Nej, nu ska jag springa och kolla på sista delen av ett Herrans liv.

Dagens låt: Mew - 156

38973-186


Kommentarer
Postat av: Miranda

oooooh du kan ga ner i spakat! DUKTIGT!! omg garva ihjal mig narjag laste om babyn pa mys jobb hahahaha! jag kan bara tanka mig hennes panik!

Postat av: Miranda

oooooh du kan ga ner i spakat! DUKTIGT!! omg garva ihjal mig narjag laste om babyn pa mys jobb hahahaha! jag kan bara tanka mig hennes panik!

2007-01-15 @ 22:58:21
URL: http://miri.blogg.se
Postat av: Tammy

Miro: Det är väl klart jag kan!? ;D

2007-01-15 @ 23:43:44
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Mary

damn girl!

2007-01-16 @ 23:12:05
URL: http://breath.blogg.se
Postat av: lovisan

aaaah du är så vig människa ! när blev du så vig ? damn I used to be den viga av oss två :D

2007-01-17 @ 17:12:11
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback