Let me upgrade you

Ungefär nu känner jag att jag börjar bli pigg från onsdagskvällen igen. Det vart en helt spontan och oplanerad partykväll, med en massa sweet äppel likör, elefant öl och vin. Såg på min klänning att det hade slunkit ner en bacardi breezer vattenmelon också, med tanke på fläckarna.

Jag börjar verkligen att gilla onsdagarna på etage. Det är liksom bra folk ute, roligt folk. Synd för de som ska upp och jobba kl 6 dagen efter bara.... Riktigt så blev det kanske inte för alla.

Jag hade på mig min nya schyssta outfit, antingen tyckte folk att jag såg ut som en pimp, eller en 80-tals brud. Så jag kände mig ganska nöjd med det hela.

Gårdagen spenderades med Erkz på stan. Först satt vi på en bänk i ca 45min utan att kunna röra oss, och bara spanade på folk. Mycket intressant att analysera alla vi såg. När det sedan började bli lite kallt så flyttade vi in i en av galleriorna och gjorde exakt samma sak. Erkz satt och grät för att han var så trött ;D
Tillslut ringde Marcus och vi begav oss mot Söderbaumska för att spana in Björn och Linneas nya lägenhet.
När vi var klara med det styrde vi äntligen bilen mot american take away och åt en mycket efterlängtad pizza. (Jag och Erik hade suktat efter pizza i ca 3h)

På kvällen när jag kom hem var jag totalt död. Jag laddade ner The used och Yellowcards nya album och bara låg och njöt för att dom var så grymma. Sedan när jag väl bestämt mig för att sova fick jag tre roliga telefonsamtal och ca 6 roliga sms. Tänk att man ska bli så poppis så fort man går och lägger sig?

Nu har jag precis vaknat och ätit frukost ute på baksidan med mamma. Very romantic, yes. Synd bara att min gröt smakade tacos.

Nu blir lite hidden palms!

Dagens låt: The Used - The bird and the worm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback