Peeeeppp!

Yeeess, nu har jag äntligen slutat den här jobbveckan. Gick faktiskt riktigt bra att jobba idag, ryggen klarade sig bra. Kanske berodde på den lyxiga massagen jag fick av Erika i går kväll på vårt Spaty? Jag dregglade ner halva hennes kudde, det var fint.  Förutom det gjorde vi lite manikyr, ansiktsmasker, hårinpackningar, klippningar, ögonbrynsfärgningar och lite allt möjligt. Sov med min inpackning i hela natten, och efter att jag hade duschat ur den imorse kände jag mig som en ny människa.
Jag är nästan säker på att Lovisa, Miranda och Erika vaknade med samma känsla.

Nu ska jag driva runt på kupolen nån timme innan mitt tåg mot Uppsala går. Jag är extremt peppad inför en riktig suparhelg med Oscar! 

Ses i dimman.

Ps. Jag har blivit kär i Jet, hade ingen aning om att de var sådana genier? Ds.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas du får en (super)kul helg babe! tack för massagen i går! Jag vaknade som en ny människa..puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback