Hurra!

jahapp då var man 19 år. Det i kombination med att jag precis har tagit studenten får mig att verkligen inse att jag börjar bli vuxen nu. Igår var det verkligen uppenbart hur vuxen jag måste vara, när jag skulle försöka förstå mig på mitt jobbkontrakt och försöka hitta nåt kryphål där det stod att "alla som heter Tammy får säga upp sig med omedelbar verkan".
saken är den att jag fortfarande tror att jag går i skolan och kan köra mitt egna race (och helst köra över någon i farten) Men riktigt så är det inte.. Dags att växa upp. Jag vill inte.

Hade hursomhelst världens mysigaste födelsedag igår. Vi firade mig med kinamat, kladdkaka med jordgubbar och grädde, och det bästa av allt: Bridget Jones maraton med Lovisa, Miranda och Malin! Jag älskar Bridget. Hon är min idol. Jag och Malin låg och skedade i soffan och kärleksförklarade varandra. Hon hade varit den perfekta pojkvännen!
"Problemet är psykologiskt, tabletter hjälper inte"

Jag och Miranda har även kommit fram till att vi ska gifta oss med de små pojkarna i Bob Sinclaires nya video. Jag ska få den mörkhyade med blondt hår, hon ska få mini-bob. Vilket vackert bröllop.

Är inte fullt så ledsen över att jag inte är på hultan. Hörde att vädret sög. Hoppas det regnar hela dagen!
Förresten är jag bäst i världen och fick det nya jobbet. Jobbintervjuer verkar vara min grej helt enkelt.

Köpte även två fina presenter till mig själv igår: Tigi's nya supershampoo, och en guldfärgad partyväska. Congrats!

Idag fyller Malin år, så ikväll blir det fest fest fest. Jag är laddad.

Dagens låt: The kooks - See the world

image219

image220

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis babe! slår en signal och sjunger för dig senare:P puss

2007-06-16 @ 18:41:07
Postat av: Lina

Grattis i efterskott Tammy :)

2007-06-16 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback