Tattoo's on my mind!

Har börjat planera min nästa tatuering. Är så jävla sugen på att göra något på ena sidan av nacken, något litet. Eller så ska jag bygga på min första på armen. Ska sätta mig och göra lite skisser någon dag då jag känner mig kreativ. Aaaaah vilket sug jag har efter en ny tattoo. Vill hitta på nåt skitsnyggt och göra den nu nu nu.
Jag kommer sluta upp med tatueringar överallt. Eller nej det kommer aldrig hända, men några till kommer jag att fixa, men alla ska gå i samma stil och vara riktigt classy.

Har seriöst sjuka cravings just nu. Var nästan exakt ett år sedan jag gjorde min första och ett halvår sedan min andra. Nu är det dags för nåt nytt!

Kvällens låt: Miss Li - I'm sorry he's mine

Kommentarer
Postat av: malin

Tänk noga över vad du gör nu tammy, för du kanske kommer se något i australien som inspirerar till ännu en ny tatueing, och då har du helt plötsligt en till och kommer sluta som ett plakat ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback