Vi har bara festen kvar!

Efter 12 långa år i skolan är det helt plötsligt bara en dag kvar. Dagen med stort D, dagen jag så länge väntat på, dagen då läxor, prov och skolångest är ett minne blott, det är studenten. Jag tror inte att jag riktigt förstår att det verkligen är imorgon det händer. Det är imorgon allt kommer att vara perfekt, solen ska skina, champagnen ska flöda och skratten och glädjetjuten ska höras högt.

Det var först idag på avslutningslunchen som jag insåg att jag faktiskt kommer att sakna skolan och allt som har med den att göra till en viss del. Det är nog den sociala biten som kommer vara tråkigast att släppa, det är många man kommer mista kontakten med osv. Men det känns faktiskt som att det är nu jag kommer att kunna börja leva på riktigt.

Shit det är verkligen imorgon det gäller. jag vet knappt hur jag ska ha håret? Sitter klänningen perfekt? Kommer jag få skavsår av skorna? Äsch vad fan, det är små bekymmer! Det ska bli så satans kul imorrn och jag är riktigt laddad!

WOOOHOOOOO!!!!!

Kommentarer
Postat av: You knoe you love me

Klännngen satt perfekt, du fick skavsår av skorna och håret var hur snyggt som helst. Du är bäst baby! grattis!

2007-06-09 @ 15:22:42
Postat av: Sofie

nu är studenten taget och sommaren vänter, underbar känsla :)

Postat av: Petra

åh, tack, vad kul att höra! kram kram

2007-06-14 @ 12:57:53
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback