and I do it again

Tog en gammal lista från My

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

?
i mina öron viskade hennes röst de gömdas välsignelse?
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En kopp med några gamla värmeljus
3. Vad var det senaste du såg på tv?
100 Höjdare
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
00.39
Damn, den va 00.24
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik: Puddle of Mudd ? Never change
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick ut till bilen och hämtade mina glasögon
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Mitt filmmanus

8. Vad har du på dig?
Min gula mjukisoverall och ett oranget linne
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Att jag hade superkrafter och att en bil körde rätt ner i falu-ån i stan, jag ringde 112
10. När skrattade du senast?
Åt 100 höjdare
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Foton, teckningar, en artikel från pause om ?Fettfällorna som är lätta att undvika?
12. Har du sett något konstigt på sistone

En mus i mitt vardagsrum
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Extremt spännande.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Shit vad svårt. Mitt minne är fan inte som det ska.. JO! The Squid and the Whale
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Lägenheter överallt i världen. Sjukt mycket kläder och snygga bilar. Alla bra serie-boxar som finns att få tag i. En asfet villa till mina föräldrar. En häst.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
När jag var liten var jag en Cheerleader.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Alla skulle bry sig mer om att rädda miljön.
18. Tycker du om att dansa?
Det är typ det jag tycker om?
19. George Bush?
Han är min personliga lilla gullegris.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag hade sjukt bra namn till det här för ett tag sen, men mitt minne är fan borta.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Det är det jag vill!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nu kommer det äntligen en snygg tjej hit. Ave-Maria och Eva har tröttat ut mig som fan.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tackar! ja, skolan får mig att vilja dö, men snart är jag i solen så då är det värt =)

Postat av: Linn

HAHAHA, fan va bra tammy, helt rätt. har inte sett nåt så bra på länge, blev helt klart på super humör nu.

2007-03-31 @ 18:22:01
URL: http://www.linopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback